Preturi

servis

 

1. Ce trebuie sa stiti cand lasati un echipament in service:
In momentul in care aduceti laptopul in service, veti primi un numar de ordine si in functie de acesta va avea prioritate operatiunea service. Termenele de diagnosticare si  executie a reparatiei variaza in functie de defectul  laptopului dupa cum urmeaza:- in aceeasi zi se inlocuiesc ecranele Lcd / Led, memorii, hard disk-uri;
– in medie intre 1-3 zile lucratoare (exclus weekend) pentru reparatii, in cazuri mai grave termenul se va prelungi pana la maxim 7 zile;
– maxim 30 de zile lucratoare (exclus weekend), in cazul in care piesa nu este pe stoc si trebuie adusa de la importator.

Avand in vedere ca, la momentul prezentarii si receptionarii in service a produsului, nu se poate face o constatare completa si ca pe langa defectul sesizat, in urma unei diagnosticari ulterioare complete, pot exista si alte defecte/deteriorari ale echipamentului,clientul este de acord si certifica faptul ca nu va avea reclamatii/pretentii ulterioare de orice fel asupra starii in care a fost predat in service echipamentul (cu sau fara accesorii aferente). In acest sens, nu ne asumam nici o responsabilitate pentru defectele ascunse ale echipamentului (inclusiv, dar fara a se limita la: urme de lichid in interior, oxizi metalici (rugina), interventii anterioare hardware sau software) care nu sunt prezentate in mod intentionat sau neintentionat de catre client.Clientul este de acord ca diagnosticarea completa si corecta a echipamentului se va face ulterior predarii in service a echipamentului si ca, in lipsa sa, pot fi constatate vicii / defecte ascunse ale echipamentului.

 

Clientului i se aduce la cunostinta ca in procesul de diagnosticare si reparare exista posibilitatea pierderii datelor de pe HDD.In cazul neridicarii echipamentului din unitatea de service in termen de maxim 60 de zile, acesta va fi considerat abandonat, echipamentul intrand in proprietatea NOTEBOOK FIX SRL, astfel, dupa acest termen, unitatea de service poate dispune de echipamentul abandonat in orice mod (inclusiv valorificandu-l pentru recuperarea creantelor clientului sau predandu-l societatii de reciclare).

 

2. Diagnosticare:
  Taxa de diagnosticare este GRATUITA daca laptopul este reparat in centrul nostru de service, iar in cazul in care clientul NU isi da acceptul pentru reparatie este 50 lei.

 

3. Tarife reparatie:
– intre 100 – 250 lei pentru diverse mufe defecte (conectori USB, alimentare, sunet etc), bios corupt, lampi LCD sau invertoare;
– intre 150 – 500 lei pentru interventie pe placa de baza (SMD, BGA – reballing).Pretul include valoarea pieselor si a manoperei.
Costul reparatiei se achita in momentul livrarii laptopului functional.
Preturile sunt in lei si includ TVA.

 

 4. Garantie:
Garantia se acorda conform prevederilor legale in vigoare. In cazul defectarii, in conditii NORMALE de utilizare a echipamentului, in perioada de garantie acesta va fi reparat gratuit. Unitatea service acorda GARANTIE doar la MANOPERA/REPARATIA EFECTUATA pentru o perioada de 6 pana la 12 luni. Garantia la componentele utilizate in procesul de reparare va fi stipulata separat.